Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHaque, Farhana
TitelRediscovering how Rural People Learn: An Initiative at the University of Sierra Leone.
QuelleIn: Ideas & Action, (1987) 176, S.18-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Education; Developing Nations; Educational Anthropology; Educational Research; Educational Strategies; Folk Culture; Foreign Countries; Nonformal Education; Sociocultural Patterns; Sierra Leone
AbstractReports on an on-going study of traditional education in Sierra Leone using examples of traditional crafts. Notes that traditional education is not cut off from life; involves the whole family; is practical and situational, interdisciplinary and multi-methodological; and is geared to the student's interests, talents, and learning patterns. (DHP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: