Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTalabi, J. K.
TitelThe Comparative Effects of Televised and Programmed Instruction.
QuelleIn: Journal of Educational Television, 15 (1989) 1, S.17-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAbility Grouping; Academic Achievement; Analysis of Variance; Comparative Analysis; Developing Nations; Educational Television; Foreign Countries; Instructional Effectiveness; Instructional Innovation; Intermode Differences; Pretests Posttests; Programed Instruction; Rural Urban Differences; Secondary Education; Videotape Recordings; Nigeria
AbstractThis study compared the effects of televised and programed instruction on the achievement of students from rural and urban secondary schools in Nigeria. A pretest posttest control group design was used, and it was found that the two types of instruction had different effects for different locations and ability groups. (seven references) (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: