Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAdams, Martin R.
TitelTenuring and Promoting Junior Faculty.
QuelleIn: Thought and Action, 5 (1989) 2, S.55-60Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; College Instruction; Faculty Evaluation; Faculty Promotion; Higher Education; Nontenured Faculty; Research; Student Evaluation of Teacher Performance; Writing for Publication
AbstractA strategy for assisting candidates for promotion is outlined. Teaching, research, and service remain the key criteria for faculty evaluation. Untenured faculty must devote time to research and teaching: developing manuscripts for publication, writing proposals for extramural funding, conceptualizing a program of research, formulating new courses, documenting teaching effectiveness, etc. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: