Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlderson, J. Charles; Lukmani, Yasmeen
TitelCognition and Reading: Cognitive Levels as Embodied in Test Questions.
QuelleIn: Reading in a Foreign Language, 5 (1989) 2, S.253-70Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Ability; College Students; Difficulty Level; English (Second Language); Higher Education; Item Analysis; Language Teachers; Reading Comprehension; Reading Research; Reading Skills; Reading Tests; Second Language Learning; Test Items
AbstractAttempts to answer the question whether indentifiably separate levels of reading comprehension exist by judgmentally using 9 teachers at the University of Lancaster and empirically using 100 students from Bombay university. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: