Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSmith, John A.
TitelReading Specialists Can Enhance Classroom Reading Instruction (Reading Supervisors).
QuelleIn: Journal of Reading, 33 (1989) 1, S.56-57Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Elementary Education; Inservice Teacher Education; Reading Consultants; Reading Teachers; Remedial Reading; Teacher Role
AbstractArgues that limiting reading specialists to providing diagnosis and remedial instruction is not making full use of their knowledge and training. Asserts that reading specialists should take the lead in enhancing reading instruction by meeting with classroom teachers, doing demonstration teaching, providing inservice lessons, and suggesting materials and instructional strategies. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: