Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKlecan-Aker, Joan S.; Swank, Paul R.
TitelA Comparison of the Use of Language Functions by Normal and Language-Disordered Pre-School Children.
QuelleIn: Journal of Childhood Communication Disorders, 11 (1988) 2, S.263-74Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAge Differences; Cognitive Development; Expressive Language; Language Acquisition; Language Handicaps; Language Skills; Preschool Children; Preschool Education
AbstractThe study compared the use of language functions and language interactions in a structured setting with normal and language-disordered preschoolers. Language disordered children performed less appropriately on the average across all measures and the difference between groups was greater at younger ages. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: