Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBoud, David
TitelThe Role of Self-Assessment in Student Grading.
QuelleIn: Assessment and Evaluation in Higher Education, 14 (1989) 1, S.20-30Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; Evaluation Methods; Grading; Higher Education; Peer Influence; Performance Contracts; Reliability; Self Evaluation (Individuals); Weighted Scores
AbstractUse of student self-evaluation in grading is recommended, and several ways in which self-evaluation may be incorporated into the grading process are described, including grades justified and moderated by faculty and/or peers, criteria generated by peers, weighting, combining self-evaluation with demonstration of competence, and learning and grade contracts. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: