Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNunan, David
TitelA Client-Centered Approach to Teacher Development.
QuelleIn: ELT Journal, 43 (1989) 2, S.111-18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; English (Second Language); Faculty Development; Foreign Countries; Inservice Teacher Education; Language Teachers; Learning Strategies; Professional Continuing Education; Second Language Instruction; Teacher Workshops; Teaching Methods; Theory Practice Relationship; Australia
AbstractPresents a rationale for adopting a client-centered approach for foreign language teacher development programs. An inservice English-as-a-second-language teacher education workshop in Adelaide (Australia) helped participants to select and grade learning tasks. Participants then incorporated the "good" learning tasks into their own teaching. (DJD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: