Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHatcher, Philip J.
TitelNSF-REU Program Helps Computer Science Students and Teachers See Value in Education.
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 18 (1989) 3, S.168-69Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Science; Computer Science; Computer Science Education; Computer Uses in Education; Experiential Learning; Graduate Students; Linking Agents; Research Assistants; Teaching Methods; Teamwork; Technical Education; Technical Occupations; Theory Practice Relationship; Undergraduate Students
AbstractDiscusses a program in which research groups consisting of faculty, undergraduate students, and graduate students worked on projects in computer graphics, automatic-code generation, or computer-aided instruction. Cites several positive outcomes for students when research is made relevant to the technical subject studied. (RT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: