Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNorris, Jane K.
TitelWhy Does Maki Learn?
QuelleIn: Science Teacher, 55 (1988) 9, S.35-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBiology; Comparative Education; Educational Improvement; General Science; Instructional Improvement; Motivation Techniques; Program Effectiveness; School Effectiveness; Science Education; Science Instruction; Secondary School Science; Japan
AbstractReports on Japanese science education from observations made of one school and one teacher. Compares the school to an American suburban "prep" high school with well-disciplined students. States that the reason students learn is because the Japanese consider education to be extremely important. (RT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: