Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCryer, Patricia
TitelManaging an Educational Game, Simulation or Workshop: A Motivation Perspective.
QuelleIn: Simulation/Games for Learning, 18 (1988) 2, S.113-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Games; Motivation; Organizational Theories; Participant Characteristics; Psychological Needs; Simulation; Workshops
AbstractDiscussion of the relationship between participants and the person who runs a game, simulation, or workshop focuses on similarities with the relationship between members of an organization and its manager. Motivation theories and the literature on management and organizational development are reviewed, and their implications for better management of educational activities are given. (14 references) (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: