Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPerkins, Kyle; Brutten, Sheila R.
TitelUsing a Facet Design to Assess the Effects of the Form, the Source, and the Frequency of Information Necessary to Answer ESL Reading Comprehension Questions.
QuelleIn: Language Learning, 38 (1988) 2, S.171-85Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterContext Clues; English (Second Language); Higher Education; Language Proficiency; Language Tests; Reading Comprehension; Reading Tests; Second Language Learning; Test Items
AbstractAnalysis of the keyed responses of items in three English-as-a-Second-Language reading comprehension tests focused on the form and source of information and on the frequency with which the information appeared in the text. Analysis of the results found that these facets were differentially related to the item score at different proficiency levels. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: