Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDowning, June
TitelActive versus Passive Programming: A Critique of IEP Objectives for Students with the Most Severe Disabilities.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH), 13 (1988) 3, S.197-201Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Quality; Elementary Secondary Education; Individualized Education Programs; Multiple Disabilities; Program Development; Severe Disabilities; Student Educational Objectives
AbstractInvestigation of the quality of programing for 35 students with severe multiple disabilities found that individualized education programs contained many age-inappropriate and nonfunctional objectives, and that students with little voluntary movement received more passive instruction than students who were more physically able. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: