Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStewart, David A.; und weitere
TitelFactors Influencing Simultaneous Communication Behaviors in Teachers.
QuelleIn: ACEHI Journal, 14 (1988) 2, S.43-58Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication Skills; Elementary Secondary Education; Hearing Impairments; Predictor Variables; Sign Language; Teacher Behavior; Teaching Methods; Teaching Styles; Total Communication; Verbal Communication
AbstractSimultaneous communication used by four teachers in formal lessons was investigated, to determine the extent to which signs and speech matched and to delineate factors predicting communication behavior. Simultaneous communication was found to be sign-driven or speech-driven depending on factors such as student comprehension, teacher's expertise, lesson format, interruptions, etc. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: