Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAkpe, C. S.
TitelUsing Consumer Evaluation to Improve College Curricula in Nigerian Teacher Training.
QuelleIn: Journal of Education for Teaching, 14 (1988) 1, S.85-90Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducation Majors; Foreign Countries; Higher Education; Program Evaluation; Student Attitudes; Student Characteristics; Teacher Education Programs; Undergraduate Study; Nigeria
AbstractAn evaluation of 114 students' impressions of a Nigerian college's bachelor of education program determined that some types of students were more satisfied with the program than others. Areas of dissatisfaction and of strength are described. Implications for development and improvement of the bachelor of education program are discussed. (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: