Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEwell, Peter T.; Boyer, Carol M.
TitelActing Out State-Mandated Assessment: Evidence from Five States.
QuelleIn: Change, 20 (1988) 4, S.40-47Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication (Thought Transfer); Educational Assessment; Educational Finance; Government School Relationship; Higher Education; Interviews; Models; Outcomes of Education; Policy Formation; State Action; State Officials; Colorado; Missouri; New Jersey; South Dakota; Virginia
AbstractState-mandated assessment of student outcomes has emerged as a new feature in the higher education landscape. Many states have linked an institution's response to eligibility for incentive funds or other tangible rewards. The actual effects of these initiatives were studied in five states: Colorado, Missouri, New Jersey, South Dakota, and Virginia. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: