Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFowler, Susan A.; und weitere
TitelIndividualizing Family Involvement in School Transitions: Gathering Information and Choosing the Next Program.
QuelleIn: Journal of the Division for Early Childhood, 12 (1988) 3, S.208-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Parent Attitudes; Parent Participation; Parent School Relationship; Preschool Education; Program Development; Rating Scales; Student Placement; Transitional Programs
AbstractTwo Transition Planners, containing rating scales and open-ended questions, were used to involve parents of preschool handicapped children in the identification of transition-related needs. Parents rated as very important opportunities for them to participate in planning and selecting the next program and receiving descriptions of potential programs. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: