Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGray, Susan H.
TitelSequence Control Menus and CAI: A Follow-Up Study.
QuelleIn: Journal of Computer-Based Instruction, 15 (1988) 2, S.57-60Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAnalysis of Variance; Comparative Analysis; Comprehension; Computer Assisted Instruction; Higher Education; Instructional Design; Learning Strategies; Menu Driven Software; Predictor Variables; Pretests Posttests; Retention (Psychology); Sequential Approach; Sequential Learning; Student Attitudes
AbstractDiscussion of control over sequence of instruction in computer-assisted instruction (CAI) focuses on a follow-up study that examined the effects of the breadth and depth of menus and the meaningfulness of menu category names on the learning and attitudes of college students. Posttests are described, and results are analyzed. (16 references) (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: