Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBland, Carole J.; und weitere
TitelProject to Identify Essential Faculty Skills and Develop Model Curricula for Faculty Development Programs.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 63 (1988) 6, S.467-69Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Development; Faculty Development; Higher Education; Medical Education; Medical School Faculty; Public Agencies; Skill Development; Teaching Skills
AbstractThe Division of Medicine of the U.S. Department of Health and Human Services identified 194 essential nonclinical skills and developed four model medical faculty development curricula exemplifying appropriate ways to conduct faculty development for different types of faculty members. Forty-one recommendations for future faculty development programs were also made. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: