Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enYule, George; und weitere
TitelLearners in Transition: Evidence from the Interactiion of Accuracy and Self-Monitoring Skill in a Listening Task.
QuelleIn: Language Learning, 37 (1987) 4, S.511-21Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEnglish (Second Language); Language Tests; Listening Skills; Metacognition; Second Language Learning; Student Improvement; Test Wiseness
AbstractAssesses the self-monitoring abilities of intermediate English-as-a second-language students enrolled in a pronunciation/listening course indicated three subgroups: those who improved their ability to choose correct answers but not their self-monitoring ability; those who regressed in ability to choose correct answers but significantly improved self-monitoring abilities; and those who showed only minor improvement in both areas. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: