Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWinner, Michelle; Elbert, Mary
TitelEvaluating the Treatment Effect of Repeated Probes.
QuelleIn: Journal of Speech and Hearing Disorders, 53 (1988) 2, S.211-18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterArticulation Impairments; Drills (Practice); Generalization; Preschool Education; Speech Therapy; Transfer of Training
AbstractThis study investigated the effect of the administration of frequent and infrequent probe lists on generalization with four articulation disordered children (ages 3:10 to 5:8). Results indicated that frequency of probe list administration did not produce any predictable effect on the extent of generalization or the occurrence of a practice effect. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: