Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEpps, Edgar G.
TitelFuture Directions for Desegregation Research.
QuelleIn: Equity and Choice, 4 (1988), S.18-20Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Educational Policy; Educational Research; Elementary Secondary Education; Higher Education; School Desegregation; School District Autonomy; School Effectiveness; Scores; Standardized Tests; State Action; Teacher Qualifications
AbstractDefining test scores as educational standards that should be raised causes more minority children to be retained. This lowers self-esteem and increases dropout rates. In some ways state regulations are intruding on local authority. Districts differ and therefore should have autonomy to set standards for achievement and teacher qualifications. (VM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: