Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLevine, Howard; und weitere
TitelA Peer Review Process to Assess the Quality of Graduate Medical Education.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 63 (1988) 4, S.288-93Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Quality; Graduate Medical Education; Higher Education; Peer Evaluation; Program Effectiveness
AbstractAlthough time-consuming and in some cases causing apprehension among staff and residents, the experience of a peer review at Cleveland Clinic Foundation was useful for staff members, residents, and administrators. Peer review was effective in identifying program strengths and weaknesses and in increasing communication among staff. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: