Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAbraham, Suzanne; Stoker, Richard
TitelLanguage Assessment of Hearing-Impaired Children and Youth: Patterns of Test Use.
QuelleIn: Language, Speech, and Hearing Services in Schools, 19 (1988) 2, S.160-74Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEarly Childhood Education; Elementary Secondary Education; Hearing Impairments; Language Tests; Manual Communication; Professional Education; Speech Communication; Student Evaluation; Surveys; Testing Problems
AbstractA survey of 182 educational programs for hearing-impaired children and youth identified those test instruments most widely used to assess language at infant, preschool, primary, and secondary levels. Also analyzed were communication modes and manual systems used in testing, difficulties encountered in assessing hearing-impaired children, and educational background of staff. (Author/VW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: