Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHolmes, I. K.; McLaughlin, T. F.
TitelAssisted Reading with Fourth-Grade Readers: A Multiple Baseline Analysis.
QuelleIn: B. C. Journal of Special Education, 11 (1987) 4, S.335-41Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAudiotape Recordings; Elementary Education; Individualized Instruction; Learning Problems; Oral Reading; Reading Instruction; Reading Skills; Teaching Methods; Word Recognition
AbstractUse of a tape recorder as an assisted reading technique with four fourth graders resulted in decreased frequency of errors in oral reading for each student during the first session, as well as over the duration of the 43-day assisted reading phase. (JW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: