Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMaple, Gwynneth
TitelContinuing Education for the Health Sciences: The Voluntary/Mandatory Debate.
QuelleIn: Australian Journal of Adult Education, 27 (1987) 2, S.22-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Accountability; Allied Health Occupations; Foreign Countries; Mandatory Continuing Education; Occupational Therapy; Postsecondary Education; Professional Continuing Education; Required Courses; Standards; Australia
AbstractThe author states that a central debate in the issue of continuing education for health science professionals is voluntary versus mandatory participation. She questions the assumption that participation in continuing education equals continuing competence and proposes a throrough examination of the rationale, opportunities, and obstacles related to continuing education. (Author/CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: