Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGuskey, Thomas R.
TitelContext Variables That Affect Measures of Teacher Efficacy.
QuelleIn: Journal of Educational Research, 81 (1987) 1, S.41-47Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Aptitude; Elementary Secondary Education; Student Characteristics; Teacher Effectiveness; Teacher Influence; Teacher Responsibility
AbstractA model describing three context variables hypothesized to affect measures of teacher effectiveness is presented. The variables are (1) student performance outcome; (2) student ability level; and (3) scope of teacher influence. This study investigated the relevance of scope of influence with individual students and with a group. Results are discussed. (Author/MT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: