Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSolomon, Gwen
TitelComputers, Networks, and Desegregation at San Jose High Academy.
QuelleIn: Electronic Learning, 7 (1987) 3, S.14Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBusiness Education; Computer Software; Computer Uses in Education; High Schools; Language Skills; Learning Laboratories; Learning Resources Centers; Local Area Networks; Magnet Schools; Music Facilities; School Desegregation; School Libraries; Science Laboratories; Social Studies; Teacher Attitudes; Writing Laboratories
AbstractDescribes magnet high school which was created in California to meet desegregation requirements and emphasizes computer technology. Highlights include local computer networks that connect science and music labs, the library/media center, business computer lab, writing lab, language arts skills lab, and social studies classrooms; software; teacher attitudes; and administrative functions. (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: