Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNeave, Guy
TitelExternal Reform versus Internal Continuity: Some Perspectives on the Links Between Secondary and Higher Education in Certain Western European Countries.
QuelleIn: Higher Education in Europe, 12 (1987) 2, S.5-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Administrative Organization; Articulation (Education); Comparative Analysis; Comparative Education; Curriculum Design; Demography; Educational Change; Educational History; Foreign Countries; Governance; Higher Education; Power Structure; Public Policy; Secondary Education; Europe; France; Netherlands; Sweden; United Kingdom (England); United Kingdom (Wales); West Germany
AbstractThe dynamic of articulation between higher education and secondary education in England and Wales, the Netherlands, France, West Germany, and Sweden is examined from historical and administrative perspectives. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: