Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTight, Malcolm
TitelThe Value of Higher Education: Full-Time or Part-Time?
QuelleIn: Studies in Higher Education, 12 (1987) 2, S.169-85Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccess to Education; Cost Effectiveness; Educational Attitudes; Educational Demand; Educational Innovation; Educational Supply; Equal Education; Foreign Countries; Full Time Students; Higher Education; Part Time Students; Productivity; Student Development; Student Employment; United Kingdom (Great Britain)
AbstractThe value of part-time versus full-time higher education is examined in relation to six themes: demand, access and equity; maturity and adult development; employment and activity; residence; cost-effectiveness and productivity; and flexibility and innovation. It is suggested that higher education is seriously undervalued in Britain. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: