Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSlogoff, Stephen; Hughes, Francis P.
TitelValidity of Scoring "Dangerous Answers" on a Written Certification Examination.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 62 (1987) 8, S.625-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAnesthesiology; Certification; Higher Education; Malpractice; Measurement Techniques; Medical Education; Medical Services; Scoring; Test Items; Test Validity
AbstractA study of the use of "dangerous answers" as a scoring method for certification examinations in anesthesiology concluded that selection of dangerous answers in multiple-choice tests results from lack of information rather than purposeful action, and that implementation of the scoring method is unjustified and unfairly punitive. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: