Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelA Report on the NCTM Research Agenda Project.
QuelleIn: Journal for Research in Mathematics Education, 18 (1987) 4, S.325-28Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBibliografie; Algebra; Elementary School Mathematics; Elementary Secondary Education; Mathematics Curriculum; Mathematics Education; Mathematics Instruction; National Programs; Number Concepts; Problem Solving; Professional Associations; Research Needs; Secondary School Mathematics; Teacher Effectiveness
AbstractReports on the progress of a project designed to establish both a research agenda for mathematics education and a conceptual framework for such an undertaking. Describes four conferences which have been organized to consider teaching problem solving, effective teaching, teaching and learning algebra, and middle school number concepts. (TW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: