Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKelly, Gwendolyn N.; und weitere
TitelWorking with Logo: Do 5th and 6th Graders Develop a Basic Understanding of Angles and Distances?
QuelleIn: Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching, 6 (1987) 2, S.23-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Computer Literacy; Computer Uses in Education; Distance; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Geometric Concepts; Mathematical Applications; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Mathematics Skills; Programing; Programing Languages; Visual Aids
AbstractReports on a study designed to further investigate whether structured Logo learning experiences would have a positive influence on student understanding of selected basic geometry concepts. Results indicated more than just one year of Logo instruction would be needed to improve students understanding of simple angle and distance concepts. (TW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: