Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRaab, Melinda M.; und weitere
TitelPromoting Peer Regard of an Autistic Child in a Mainstreamed Preschool Using Pre-Enrollment Activities.
QuelleIn: Child Study Journal, 16 (1986) 4, S.265-84Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAutism; Critical Incidents Method; Mainstreaming; Peer Evaluation; Preschool Children; Preschool Education; Preschool Teachers; Prevention; Sociometric Techniques; Special Classes; Transitional Programs
AbstractIn activities designed to educate them about similarities and differences between disabled and nondisabled, disabling conditions in general, and a particular autistic child, six preschool children were compared to 12 control children on incident reports to teachers about the autistic child and in sociometric ratings concerning the child. (Author/BN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: