Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLapointe, Archie
TitelTest Results Provide Data Useful to Educators Planning to Improve Schools.
QuelleIn: NASSP Bulletin, 71 (1987) 497, S.73-78Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Improvement; Educational Planning; Educational Trends; Grade 11; High Schools; National Surveys; Reading Achievement; Student Attitudes; Writing Evaluation; National Assessment of Educational Progress
AbstractReviews the range of data gathered by the National Assessment of Educational Progress in 1984 concerning the reading and writing levels of 11th-graders. Discusses observable trends, differences between white and minority student scores, student perceptions about their reading and writing skills, and implications of the data for educational planning. (PGD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: