Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHanson, Alan L.
TitelEducating Today's Students to Practice Pharmacy in the 21st Century: Reaction from the Perspectives of Continuing Education.
QuelleIn: American Journal of Pharmaceutical Education, 50 (1986) 4, S.373-74Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Curriculum Development; Educational Change; Educational Needs; Futures (of Society); Higher Education; Lifelong Learning; Pharmaceutical Education; Professional Continuing Education
AbstractTwo major areas of change in pharmaceutical continuing education will be (1) increased emphasis on the need for and the development of skills for lifelong learning, and (2) more rigorous and individualized program content to meet pharmacists' specific continuing education needs. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: