Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPutnam, Linda L.; und weitere
TitelThe Evolution of Case Arguments in Teachers' Bargaining.
QuelleIn: Journal of the American Forensic Association, 23 (1986) 2, S.63-81Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollective Bargaining; Communication Research; Conflict Resolution; Debate; Grievance Procedures; Problem Solving; Teacher Strikes
AbstractAnalyzes case arguments that evolved during a ten-hour teacher's bargaining session. Indicates that case type changed through offering counterproposals, clashing on issues, and shifting arguments for and against a proposal. Reveals patterns of case development indicating which issues were resolved through problem solving as opposed to compromises and which ones emerged as salient or were dropped in the negotiation. (JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: