Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Titel90 Research Institutions Join Teacher-Education Reform Group; 25 Reject Offer.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 33 (1986) 13, S.15Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Change; Educational Improvement; Educational Research; Group Membership; Higher Education; Professional Associations; Research Universities; Teacher Education
AbstractNinety of the 126 research institutions invited to become charter members of the Holmes Group, a coalition for reform of teacher education and the teaching profession, have accepted the invitation, 25 have rejected membership, and 11 were unable to reach a decision and have been granted an extension. The invited institutions and their status are listed. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: