Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inConfrey, Jere
TitelA Critique of Teacher Effectiveness Research in Mathematics Education.
QuelleIn: Journal for Research in Mathematics Education, 17 (1986) 5, S.347-60Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Research; Cognitive Processes; Educational Research; Elementary Secondary Education; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Motivation; Research Methodology; Research Needs; Teacher Effectiveness; Teaching Methods
AbstractA dialogue between Socrates and a researcher who claims to know what constitutes effective teaching is used to critique the implicit assumptions held by researchers. Teacher effectiveness research is criticized, and potential bridges for communication suggested. (MNS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: