Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMandra, Thomas J.
TitelComparing the Managerial Efficiency of Two Strategies for Presenting Systematically Developed Instructional Materials.
QuelleIn: Performance and Instruction, 25 (1986) 7, S.18-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAudiotape Recordings; Comparative Analysis; Demonstrations (Educational); Group Instruction; Industrial Training; Intermode Differences; Literature Reviews; Maintenance; Mastery Learning; Research Methodology; Slides; Time Factors (Learning); Training Methods
AbstractThis study compared the time required to train maintenance workers receiving instructional content in small groups by means of demonstrations with the time required to train such workers receiving instructional content in larger groups by means of slide/audiotape presentations. Slide/audiotape presentations permitted significant decrease in learning time. (MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: