Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Sullivan, Jerry L. |
---|---|
Titel | To Be--Or Not. |
Quelle | In: Exercise Exchange, 32 (1986) 1, S.11-12 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Critical Reading; Grammar; Higher Education; Paragraph Composition; Sentences; Teaching Methods; Writing Instruction; Writing Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Kritisches Lesen; Grammatik; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Sentence analysis; Satzanalyse; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Schreibunterricht; Writing skill; Schreibfertigkeit |
Abstract | Presents and discusses a descriptive paragraph useful for teaching composition students how rhetorical fragments work in writing and why sentence fragments do not. (HTH) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |