Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFriend, James R.
TitelA Multi-Faceted Approach to Externship Evaluation.
QuelleIn: American Journal of Pharmaceutical Education, 50 (1986) 2, S.111-26Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAllied Health Occupations Education; Behavioral Objectives; Clinical Experience; Educational Objectives; Evaluation Methods; Higher Education; Pharmaceutical Education; Pharmacists; Pharmacy; Program Evaluation; Questionnaires; Surveys
AbstractThe University of Toledo College of Pharmacy's system for evaluation of its externship program is discussed. A list of behavioral objectives was constructed, and a pre- and post-evaluation concept was developed as a control at each site. Externs were grouped by academic factors, work experience, and career plans. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: