Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOber, Scot; Kocar, Marcella J.
TitelThe Effect of Student Use of a Computerized Writing-Analysis Program on Writing Achievement.
QuelleIn: Delta Pi Epsilon Journal, 28 (1986) 2, S.99-106Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Business Communication; College Students; Computer Software; Higher Education; Scores; Word Processing; Writing Skills
AbstractOne hundred twenty-four college business communication students who were already familiar with word processing software were taught how to use a writing-analysis program. Although the writing-analysis group performed higher on all criterion measures, their scores were not significantly different from the group that edited their letters without the use of the writing-analysis software. (Author/CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: