Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMaldonado, Nicholas; Gallagher, Karen S.
TitelThe Impact of New Federalism: A Shift in Public Policy for Bilingual Education.
QuelleIn: Illinois Schools Journal, 64 (1984) 1-4, S.3-8Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Bilingual Education Programs; Bilingual Students; Educational Policy; Elementary Secondary Education; English (Second Language); School District Autonomy; State School District Relationship; Student Needs
AbstractEvaluates proposed changes in Illinois for bilingual education programs. Reports that the proposals are consistent with the federal policy of deregulation of education programs. Focuses on the implications of allowing service delivery systems to be locally determined. Presents recommendations for a local approach to assessing and satisfying student needs. (KH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: