Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEl-Halees, Yousef
TitelThe Teaching-Learning Situation of English Pronunciation in Jordan.
QuelleIn: System, 14 (1986) 1, S.59-70Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterArabs; Contrastive Linguistics; Course Descriptions; English (Second Language); Error Analysis (Language); Foreign Countries; Instructional Improvement; Interference (Language); Language Proficiency; Language Teachers; Linguistic Difficulty (Inherent); Pronunciation; Second Language Learning; Secondary Education; Teaching Methods; Jordan
AbstractGives a brief account of some factors which affect the teaching and learning of English pronunciation in Jordanian secondary schools. These factors include negative transfer from Arabic into English, learning strategies, and socioemotional, methodological, and psychological factors. (SED)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: