Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreen, Carolyn W.; und weitere
TitelNaturalistic Observations of Classrooms Serving Severely Handicapped Persons: Establishing Evaluative Norms.
QuelleIn: Applied Research in Mental Retardation, 7 (1986) 1, S.37-50Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Patterns; Classroom Observation Techniques; Elementary Secondary Education; Naturalistic Observation; Severe Disabilities; Special Classes; Time on Task
AbstractResults of a naturalistic, observational analysis of 43 self-contained classrooms serving severely handicapped students indicated that during designated instructional periods, slightly less than half of all student time was spent on-task. When students were on-task, almost two-thirds of their time involved nonfunctional instructional tasks. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: