Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enConti, Gary J.; Welborn, Ruth B.
TitelTeaching-Learning Styles and the Adult Learner.
QuelleIn: Lifelong Learning, 9 (1986) 8, S.20-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Adult Learning; Allied Health Occupations Education; Cognitive Style; Continuing Education; Grade Point Average; Grades (Scholastic); Postsecondary Education; Teaching Styles
AbstractDiscusses a recent study that examined the impact of teaching style and of learning style on the academic achievement of health professionals returning to continuing education courses. The effects of teaching and learning style were measured by examining each student's grade at the end of the course and adjusting it for the student's overall grade point average in college. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: