Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPaul, Ross
TitelAccess to Failure? The Challenge of Open Education at Athabasca University.
QuelleIn: Community Services Catalyst, 16 (1986) 2, S.18-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Learning; Adult Students; Delivery Systems; Distance Education; Foreign Countries; Outcomes of Education; Program Descriptions; Program Effectiveness; Tutorial Programs
AbstractReviews the major successes and failures of Athabasca University's efforts to extend access to a credible and academically sound university education to adult Canadians, largely through home-study packages. Discusses issues including rural/urban student differences, the role of tutors, adult student needs, student preparedness, and organizational complexities. (AYC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: