Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Clark, John R.; Motto, Anna Lydia |
---|---|
Titel | The Uses of Parody and Excess in Composition. |
Quelle | In: Exercise Exchange, 31 (1986) 2, S.11-13 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Assignments; Higher Education; Parody; Revision (Written Composition); Secondary Education; Teaching Methods; Writing Improvement; Writing Instruction; Writing Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Assignment; Auftrag; Zuweisung; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Parodie; Korrektur; Sekundarbereich; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Schreibunterricht; Writing skill; Schreibfertigkeit |
Abstract | Explains how the use of parody can improve students' writing and add more zest, zing, and vigor to their writing style. (HOD) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |