Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStokrocki, Mary
TitelQualitative Interpretation of a Microcomputer Graphics Course for Gifted and Talented Adolescents.
QuelleIn: Art Education, 39 (1986) 1, S.44-47Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAesthetic Education; Art Education; Computer Assisted Instruction; Computer Graphics; Course Content; Course Evaluation; Educational Objectives; Gifted; Program Evaluation; Secondary Education; Student Characteristics; Summer Programs; Talent; Teacher Characteristics
AbstractThe experiences of 11 gifted and talented adolescents who participated in a two-week summer microcomputer graphics course at Indiana University are described based on course observations by the author. Focus is on technical and aesthetic course expectations and on psychological and contextual considerations of the teacher and the students. (RM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: